Els organitzadors de la VII Marató BP Castelló, celebrada el passat diumenge 19 de febrer es varen reunir ahir per fer balanç del que ha suposat esta cursa per a la ciutat.

L’ edil d’Esports, Enric Porcar, ha reconegut “la implicació de tota la ciutat perquè quan arribe la Marató, Castelló se bolque. A nivell empresarial, un total de 33 empreses locals, nacionals o internacionals han col·laborat o patrocinat la cursa, empreses que aposten per participar i associar la seua imatge a la de la Marató, perquè és una imatge d’èxit. Però també la implicació dels voluntaris, dels grups d’animació, que cada vegada en són més. En aquesta edició hem tingut més de 1.000 persones implicades entre el voluntariat i els 22 punts d’animació per tot el recorregut. Però enguany hem fet un pas més enllà, implicant a Castelló Espai Comercial i a 10 clubs esportius que van omplir el centre de Castelló amb activitats esportives per a totes les famílies de la ciutat.

Juanma Medina, vicepresident del CA Running Castelló, va voler dirigir-se “a tots els voluntaris per a agrair-vos el treball tan espectacular que heu desenvolupat en la VII Marató de Castelló. Heu sigut, junta a tots els corredors que van prendre la sortida, l’ànima de la prova. Només fa falta mirar els fòrums a internet per comprovar el bon tracte que dispensàreu a tots i cadascun dels participants. Vau repartir ànims i ajuda sense escatimar esforç i vau ser l’alé necessari perquè veren complits els seus objectius. Tots i cadascun de vosaltres fa d’aquesta Marató una prova amb batec propi. També vull agrair als patrocinadors, col·laboradors, companys i, sobretot, als participants que amb la seua presència han aconseguit que aquesta edició de la Marató BP Castelló haja sigut un nou èxit”.

#LEsportMouCastelló