L’objectiu és enfortir el teixit associatiu de la ciutat i acompanyar-lo perquè siga més autònom, transparent i legal.

L’Escola de Participació impulsada per la Regidoria de Participació Ciutadana que dirigeix la vicealcaldessa Ali Brancal posa en marxa la programació de l’últim quadrimestre de l’any. El primer d’aquests tallers pràctics, organitzats per la Fundació Horta Sud i l’Ajuntament de Castelló, es desenvoluparà demà a l’Associació de Veïns Primer Molí de 9.00 a 14.00 i serà sobre obligacions documentals i procedimentals de les entitats no lucratives.

Per a aquest cal portar la documentació de l’associació que corresponga i així marxar amb els documents correctament identificats i arxivats. Es revisaran els documents i es posarà al dia tot allò que estiga desactualitzat. A més, s’explicaran què és i perquè serveix cadascun d’aquests, així com de les obligacions de cada associació.

Els següents estan previstos per al 22 de setembre al Centre Cultural La Marina, amb la mateixa temàtica, i per al 2 d’octubre en la Cambra de Comerç de Castelló i serà referent a l’obtenció de certificats digitals, tramitació de documents i presentació telemàtica.

Cal recordar que amb aquest projecte participatiu la Regidoria de Participació persegueix enfortir el teixit associatiu de Castelló, acompanyar-lo perquè siga més autònom, transparent i legal, i que puga afrontar amb força i capacitat suficient la seua contribució a la millora de la ciutat.