Ali Brancal, delegada de l’àrea de Participació en l’Ajuntament de Castelló: “des de l’Ajuntament volem valorar la tasca diària de les associacions veïnals”

La vicealcaldessa i regidora de  Participació Ciutadana, Ali Brancal, ha presentat avui la nova edició de la Guia d’Associacions Veïnals. El projecte sorgeix de la necessitat de remarcar el treball que realitzen les associacions i poder fomentar així la participació dels i les ciutadanes de Castelló per a un millor funcionament de la ciutat. “Creiem que és imprescindible que la informació de totes les entitats siga accessible i  estigue actualitzada”, ha afirmat la vicealcaldessa.

Actualment existeixen un total de 789 entitats en tota la ciutat segons el Registre d’Associacions de Castelló, les quals ofereixen una gran quantitat d’activitats i projectes per a tots els públics. Cooperació i sensibilització, dona, drets humans… són alguns dels temes que es tracten en les associacions. Per això Brancal ha destacat “la necessitat de distribuir el coneixement a la ciutadania del nostre teixit associatiu”.

La recuperació de valors, la cultura, la solidaritat i el compromís de millorar la societat a través de nous projectes són alguns dels aspectes que es troben recollits en les activitats i els fonaments d’aquestes associacions. La publicació de la Guia d’Associacions Veïnals s’emmarca dins de la campanya ‘No us quedeu a fosques’, que es presentarà el proper dimecres 24 d’octubre a l’Ajuntament de Castelló, amb l’objectiu de visibilitzar i afavorir les associacions de la ciutat.