Brancal ha manifestat que “les associacions estan més orgulloses del seu treball després de veure en dades el que suposa la seua feina per a la ciutat”

La vicealcaldessa i regidora de Participació Ciutadana a l’Ajuntament de Castelló, Ali Brancal, ha presentat l’estudi d’avaluació de l’impacte de les associacions de Castelló, dintre de la campanya ‘No et quedes a fosques’ amb la col·laboració de la Fundació Horta Sud. El document pretén mostrar, en xifres, el resultat del compromís i la implicació de les associacions veïnals i la participació de totes les persones que hi treballen, per “treure de la foscor el treball que realitzen les associacions en la nostra ciutat” ha afirmat Ali Brancal.

L’anàlisi s’ha dut a terme amb la informació proporcionada per les 43 associacions avaluades, i de la que s’ha interpretat les següents dades: els habitants que formen part de les associacions, persones voluntàries, nombre d’activitats realitzades durant un any, hores setmanals que es dediquen, nombre de les persones contractades i pressupostos, entre altres.

D’altra banda, una de les qüestions que s’ha plasmat en l’estudi és la poca implicació del jovent en les associacions, i per això, des de la Regidoria de Participació Ciutadana, “s’han realitzat diferents activitats per treballar un teixit juvenil en les associacions” ha manifestat la regidora de Participació, Ali Brancal.

La edil ha manifestat que “les associacions estan més orgulloses del seu treball després de veure en dades el que suposa la seua feina per la ciutat. Així, a partir d’ara serà més fàcil que les entitats participen i que es propiciï un intercanvi d’informació entre l’Ajuntament i les associacions per tal de reflectir el treball que fan per la nostra ciutat, i poder així, seguir fomentant la visibilització de les mateixes dintre de la campanya ‘No et quedes a fosques”, ha explicat la vicealcaldessa.