Garcia: “tenim l’equip guanyador per guanyar les eleccions i liderar un nou govern progressista a la ciutat de Castelló”

El candidat a l’alcaldia i portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, ha expressat que “després de la reunió de l’executiva mantinguda ahir, ja podem dir que Compromís per Castelló, ha constituït el seu comité de campanya per a les pròximes eleccions i les llistes definitives amb què sortirem a guanyar”.

La direcció de la campanya anirà de la mà d’Enric Sendra, qui ha destacat que “Compromís hem demostrat que som l’única força capaç de liderar un nou govern progressista a la ciutat. Per això, volem continuar amb les polítiques iniciades en 2015 i avançar en la transformació de la ciutat”.

“Hem sigut el motor del canvi, impulsant les polítiques més valentes, i ara cal que l’Ajuntament siga el motor de la transformació social que necessita Castelló. I això, només serà possible si Compromís encapçala un nou govern” ha manifestat Sendra.

Així mateix, el candidat Ignasi Garcia ha volgut manifestar que “el número 13 de la llista, que acompanyarà i donarà suport a les persones que encapçalen la candidatura i que van concórrer al procés de primàries de la formació, serà l’actual regidor d’Educació i d’Esports, Enric Porcar, qui ha treballat i treballa per i per a Castelló”.

A més, la llista la conclouran tres noms històrics del partit que han treballat per l’esquerra de Castelló. Toni Porcar, històric militant del valencianisme a la ciutat de Castelló i exregidor a l’Ajuntament de Castelló pel BLOC i la Unitat del Poble Valencià, i que “s’enfrontava i denunciava públicament les polítiques de la dreta que ens ha portat a la crisi social i econòmica” ha manifestat Garcia.

Vicent Grau, històric militant de l’esquerra i el moviment veïnal de Castelló, vinculat a l’associacionisme, i què com a historiador treballa per la recuperació de la Memòria Històrica i democràtica de la ciutat i el País Valencià. L’edil ha destacat la seua dedicació i que “ha treballat per la integració social, l’educació i la cohesió social de Castelló”.

Finalment, en la llista de Compromís per Castelló trobarem a Lluïsa Pérez, històrica activista del moviment veïnal del barri de Mestrets i que “va ser impulsora de les mobilitzacions en l’etapa del Partit Popular contra l’especulació urbanística i la destrucció del territori i que ens va portar a la pitjor crisi urbanística d’aquestes terres” ha conclòs el candidat a l’alcaldia i portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia.