Brancal: “treballarem per a crear la Casa de les Dones durant la pròxima legislatura”

La candidata número 2 de la llista municipal de Compromís per Castelló, Ali Brancal, aposta per “la creació d’una Casa de les Dones com a lloc de trobada i reunió de les associacions que treballen pel feminisme, fomentant un espai on grups de dones puguen desenvolupar, coordinar, dissenyar i elaborar informacions i activitats promogudes per les diferents entitats”.

“Creiem que Compromís és l’única força capaç de liderar un nou govern feminista i que lluite realment per la creació de polítiques efectives contra la violència masclista, perquè hem vingut a treballar, amb honestedat per una ciutat de drets” ha manifestat Brancal.

L’edila ha volgut anomenar aquesta casa com “l’espai dels feminismes, on a part del desenvolupament de reunions, es realitzaran tallers i projeccions de pel·lícules, entre altres activitats que puguen programar i decidir dintre de les xarxes creades entre les associacions”.

Tanmateix, la candidata ha volgut afegir que “des de la Casa de les Dones treballarem de la mà de les associacions per crear una programació anual per visibilitzar el paper fonamental de les dones en la nostra societat”.

Així mateix, Brancal ha manifestat que “durant la pròxima legislatura, treballarem per iniciar aquest projecte en Castelló, ja que des de Compromís creiem que és necessari tindre un espai com aquest per aconseguir la visibilització i l’empoderament real de les dones de la nostra ciutat” ha conclòs la candidata número 2 de la llista municipal de Compromís per Castelló, Ali Brancal.