Aida Artola: “Crearem programes intergeneracionals per a promoure la intervenció i convivència entre la població infantil, juvenil i gent gran”

Les candidates per Compromís per Castelló, Ali Brancal i Aida Artola, es van reunir amb l’Associació Convivència Parque Lidón per a recollir les seues propostes i també per explicar-los el programa electoral de Compromís. Respecte d’això Brancal ha manifestat que “Compromís promourem l’acompanyament per a combatre la soledat i l’afrontament del dol i les pèrdues en la gent gran a través del voluntariat i el partenariat entre la població i associacions implicades”.

A més, “crearem programes intergeneracionals per a promoure la intervenció i convivència entre la població infantil, juvenil i gent gran per impulsar l’intercanvi d’experiències de cooperació intergeneracional” ha explicat Brancal.

Tanmateix, la candidata Artola ha volgut expressar que “la gent major també forma part de la ciutadania i no podem tenir-la exclosa, per això des de Compromís, facilitarem la incorporació de representants del col·lectiu en els Consells i Juntes de Districte, facilitant la participació de les associacions de gent gran en les mateixes donant la informació específica”.

D’altra banda, “Compromís sempre hem defensat i apostat pel benestar dels nostres majors” ha afirmat Garcia, per això, durant aquests anys “hem recuperat la teleassistència que amb les retallades del Partit Popular en Sanitat es va veure afectada, s’han invertit més de 4 milions d’euros dels fons EDUSI per promoure la inclusió social i lluitar contra la pobresa que sofreixen les persones d’avançada edat” han explicat les candidates de Compromís.

Brancal també ha destacat que “s’han realitzat diferents accions per fer la ciutat més accessible i segura com accessibilitzar els carrers no posant escalons a les voreres per a facilitar l’accés a les persones amb mobilitat reduïda, i la reforma per fases de la residència pública Lledó, per evitar les molèsties als usuaris”.

Així doncs, des de Compromís per Castelló, “apostem per un envelliment actiu de la nostra gent major, per tal d’evitar la seua exclusió de la societat i que caiguen en un estat de soledat i abandonament, per això, treballarem per dignificar aquest col·lectiu lluitant contra la pobresa que sofreixen les persones d’avançada edat, i també eliminar la soledat, la inseguretat i fomentar la sociabilitat” han conclòs les candidates per Compromís per Castelló, Ali Brancal i Aida Artola.