La formació anuncia impulsar una Oficina LGTBI a Castelló, per la llibertat sexual i la no-discriminació

Compromís ha celebrat hui la festa ‘Castelló amb Orgull’ emmarcada dintre del Dia Mundial Contra la LGTBIfòbia al Pub Oz, Esto No es Kansas de Castelló. Durant l’acte, el candidat a l’alcaldia, Ignasi Garcia, i el portaveu del col·lectiu Queerfest, i també membre de la candidatura municipal, Isaac Sempere, han remarcat la lluita pels drets LGTBI a la ciutat i els avanços aconseguits. A més, han anunciat la creació d’una Oficina d’Atenció al col·lectiu LGTBI, en defensa de les llibertats sexual i per la no-discriminació.

Castelló hem avançat molt en llibertats, per això ens juguem tant el pròxim 26 de maig. Perquè cal seguir avançant pels nostres drets”, ha manifestat l’alcaldable per Compromís. En aquest sentit, Garcia ha demanat “no donar cap pas enrere en la lluita LGTBI, davant d’aquells que volen retrocedir 40 anys en llibertats”.

Per la seua banda, Isaac Sempre, ha recordat la importància del Dia Mundial Contra la LGTBIfòbia, i la necessitat de “seguir treballant des de Castelló per la igualtat de totes les persones, siga quina siga la seua condició sexual”. “Hem de posar en marxa aquesta oficina LGTBI, només així aturarem els que fan bandera de l’odi i la intolerància”, ha explicat el candidat de Compromís.

Durant la jornada, els assistents han gaudit d’animació i sessió musical, en una jornada festiva i reivindicativa.