L’Ajuntament de Castelló s’ha adherit a la campanya per incrementar el reciclatge de vidre al llarg de l’estiu impulsada per la Diputació de Castelló i l’entitat Ecovidrio. L’objectiu és aprofitar una de les principals èpoques on augmenta considerablement el consum d’envasos de vidre, sobretot a l’hostaleria per l’idiosincràsia turística de Castelló, i fer palès la necessitat d’avançar cap a un turisme cada vegada més sostenible i responsable, segons ha explicat el regidor de Reciclatge a la ciutat, Ignasi Garcia. El ‘Repte Mapamundi’ es desenvoluparà fins al 31 de juliol i té com a premissa superar la taxa de reciclatge respecte al mateix període anterior, i per tal de contribuir a aquest propòsit s’ha dissenyat un iglú amb la imatge de campanya que recull elements típics de la província de Castelló. Hui mateix, el regidor Garcia ha participat en la campanya de dinamització i sensibilització ambiental que s’està duent a terme per conscienciar a la ciutadania al Grau.