Dins la ronda de reunions que el grup Compromís per Castelló està mantenint amb associacions i entitats de tots els sectors de la ciutat, la candidata a les llistes municipals Vera Bou, el candidat Pau Sancho, i l’actual regidora i candidata a Les Corts per Castelló, Verònica Ruiz, han escoltat les propostes de Francisco López, director de Patim, a la seua seu del passeig Ribalta. Durant la reunió, Compromís per Castelló i Patim han coincidit en la necessitat de redoblar els esforços per fer de Castelló una ciutat més integradora, inclusiva, transversal, solidària, i amb valors, i en redoblar l’aposta per unes polítiques socials municipals valentes. Ruiz, Bou i Sancho ha recollit les propostes de López en matèries com la salut mental lligada a les adiccions, la necessitat d’un Pla Municipal de Voluntariat, el treball per a la deconstrucció de les masculinitats tòxiques, la creació de models alternatius de promoció de l’empleabilitat i aconseguir dissenyar una ciutat que integre els barris perifèrics. Des de Compromís s’ha traslladat tot el treball fet dins del projecte Castelló Ciutat Educadora, així com la creació de quatre espais d’oci alternatiu per a la juventut i la intenció d’obrir-ne vuit més en la propera legislatura.