El portaveu reivindica la gestió del Fadrell respecte a les aules de 2 anys i retreu a España per tardar 2 mesos en activar les taules de contractació

El Portaveu del Grup Municipal de Compromís a Castelló, Ignasi García, ha respost a les afirmacions realitzades per la regidora d’Educació del Partit Popular, María España, respecte al retard en la finalització de les aules de dos anys a la ciutat. García ha assenyalat que la informació proporcionada per la regidora María España no s’ajusta a la realitat de la situació actual. “La senyora Espanya està enganyant la ciutadania, i això es pot verificar fàcilment consultant la plataforma de contractació de l’Ajuntament, on es demostra que les obres estaquen licitades i preparades per a fer-se en 6 setmanes”, ha apuntat García.

El Portaveu ha subratllat que l’equip de Govern del Fadrell estava compromès a garantir que, per a l’inici del nou curs escolar l’11 de setembre, Castelló comptara amb un total de 3 aules de dos anys disponibles en aquestes tres escoles de la ciutat: La Marina, La Pineda i Vicente Artero. “El nostre compromís era clar: posar a la disposició de les famílies aquestes aules tan necessàries perquè poguessin conciliar la vida laboral i familiar de manera efectiva”, ha afirmat García.

No obstant això, García ha posat l’accent que qualsevol retard en aquest procés no es va deure a la falta d’esforç per part de la regidoria que dirigia Compromís, sinó més aviat a la inacció del nou govern de dretes. “Si no s’ha arribat a temps, és degut a la paràlisi a la que el Partit Popular està sumint a l’ajuntament de Castelló des de les primeres setmanes de la legislatura”, va explicar García.

“Recordem que van tardar més de tres setmanes en convocar la mesa de contractació necessària per a avançar en aquestes obres”, ha agregat García, ressaltant com aquest retard en el procés va ser un factor clau.

Respecte a l’alternativa proposada, García ha destacat que “era el mínim que podien fer després d’aquest nyap”.