
Els usuaris de Bicicas podran recuperar els dies que el servei ha tancat per la covid-19
L’Ajuntament compensarà així als qui no han pogut utilitzar el préstec municipal de bicicletes del 23 de març al 30 d’abril. L’Ajuntament de Castelló compensarà als usuaris del servei de préstec municipal de bicicletes, Bicicas, pel període en el qual ha deixat d’estar operatiu per les mesures derivades de la crisi sanitària de la covid-19 -del 23 […]







