
Castelló ultima la implantació del contenidor marró després de formar 6.000 escolars per a utilitzar-lo
El consistori crea una pàgina web amb recursos didàctics per a professorat i famílies El regidor de Reciclatge i Gestió de Residus, Ignasi Garcia, ha presentat hui el balanç de la campanya ‘L’orgànica és un marró de tots’, una iniciativa desenvolupada per l’Ajuntament de Castelló per tal de formar les noves generacions en la correcta […]







