La regidora de Compromís per Castelló, Ali Brancal, ha explicat que, seguint la manera de funcionar oberta i participativa, estan treballant amb diverses persones i col·lectius per fer aportacions a l’Ordenança de Platges que actualment es troba en tràmit d’esmenes.

Ali Brancal, regidora de Compromís a l’Ajuntament de Castelló, ha explicat avui que “el 27 de març acabarà el termini per presentar propostes a l’esborrany d’Ordenança de Platges que s’ha elaborat recentment. Des de Compromís estem treballant amb diferents persones i col·lectius per tal que facen aportacions, i així poder portar-les a les comissions on es valoraran”.
Ali Brancal ha explicat que “aquesta ordenança en concret presenta, de moment alguns aspectes que necessiten aclariment, com ara la regulació de l’activitat del que anomenem “xiringuitos de platja”, com ara els abocaments, els residus o l’emmagazematge. No s’entendria que es prohibira l’ús de gels i xampús en les dutxes i no es regulara com renten els gots els de les instal·lacions temporals”.
La regidora ha informat que “també consta la prohibició d’accés dels animals, cosa que ens sembla bé, però caldria regular millor les excepcions, com ara les corregudes de Cavalls per la Joia”.
Finalment, la representant de Compromís per Castelló ha conclòs afirmant que “la nostra línia d’actuació pel que fa a les noves ordenances passa per la participació de la ciutadania i, fins ara, hem aconseguit millorar la major part de les ordenances noves d’aquesta legislatura”.