La portaveu adjunta de Compromís a l’Ajuntament de Castelló ha anunciat que el seu grup presenta una moció per tal que la ciutat puga gaudir dels avantatges de la Plataforma Emprende en 3, que permet la creació d’empreses i la realització de tràmits relacionats a través d’internet.

Ali Brancal, la portaveu adjunta de Compromís per Castelló al consistori de la capital, ha anunciat avui que el seu grup ha presentat una moció per tal que “la ciutat de Castelló s’adherisca al la Plataforma Emprende en 3. Aquesta és una iniciativa del Govern d’Espanya, en col·laboració amb la resta d’Administracions Públiques, que agilitza els tràmits de creació d’empreses i les comunicacions amb els emprenedors mitjançant eines d’Administració Electrònica. Emprende en 3 permet a l’emprenedor la possibilitat de crear empreses i realitzar tràmits addicionals amb les entitats locals, presentant declaracions responsables en aquells municipis adherits al projecte”.
Ali Brancal ha apuntat que ”la Plataforma Emprende en 3 servirà perquè els ciutadans puguen crear empreses a través d’Internet, així com agilitzar determinats tràmits directament amb les entitats locals, mitjançant la presentació electrònica de declaracions responsables i comunicacions prèvies”.
La representant de Compromís per Castelló ha afegit que “la nostra moció insta l’Ajuntament a estudiar les solucions i modificacions tècniques i normatives que calguen per tal que la plataforma estiga a disposició de la ciutadania en el menor temps possible. Entenem que cal aprofitar tots els recursos al nostre abast per fomentar l’ocupació i l’emprenedoria, i aquesta n’és una”.