La portaveu adjunta de Compromís a l’Ajuntament de Castelló ha anunciat que el seu grup treballarà en la modificació del reglament del Consell de Benestar Social per tal d’adaptar-lo a les noves realitats participatives.

Ali Brancal, la portaveu adjunta de Compromís per Castelló al consistori de la capital, ha explicat avui que “gràcies a Compromís nosaltres es modificarà el reglament del Consell de Benestar social per tal d’adaptar-lo a les noves realitats participatives. Des del nostre grup vetllarem per tal que el procés de modificació siga el més participatiu possible, i per a que es reglamente per afavorir, principament, la participació i la transparència”.
La representant de Compromís per Castelló ha comentat que “demanarem que el treball del Consell i els seus òrgans participatius, siga conegut per la ciutadania i posat a disposició en la web. Així mateix, plantejarem que, com ja assenyala el reglament actual, el Consell de Benestar social siga un òrgan consultiu efectiu i real per decidir les polítiques de serveis socials i els pressupostos que se destinen. Des de la Regidoria de Benestar Social s’ha de tindre en compte, i molt, allò que diu el Consell, ja que només d’aquesta manera es podran fer politíques que cobrisquen les necessitats reals de la societat”.
Ali Brancal ha afegit que “mostrem la satisfacció per les ganes de treballar de totes les entitats que formen part del Consell de Benestar Social. Estem segurs que siguen d’ajuda en temes de tant d’interés per a la ciutadania com el Banc d’aliments, que cada any veu reduïda la seua capacitat d’atendre les persones amb necessitat de la ciutat. Considerem que qui té que liderar les actuacions en matèria de benestar social és la regidoria se Serveis Socials amb la col·laboració de totes les altres en allò que les afecte”.