La portaveu adjunta de Compromís a l’Ajuntament de Castelló ha recordat que alguns incompliments de l’equip de govern sobre qüestions aprovades pel plenari, com ara el cens de vivendes buides propietat dels bancs, la creació d’itineraris culturals i històrics o l’autoavaluació de polítiques culturals.

La portaveu adjunta de Compromís per Castelló a l’Ajuntament, Ali Brancal, ha explicat avui que “en les comissions informatives vam lliurar, en nom de la Plataforma contra la violència de Gènere, de l’acta de la darrera reunió realitzada, a la que es va convocar a alguna persona representants del Servei d’Igualtat d’Oportunitats però nova poder vindre ningú. Com que sí que van vindre representants de la Conselleria de Benestar Social i de la Subdelegació de Govern, ens vam comprometre amb elles a fer-li entrega a la senyora regidora de l’acta per tal de garantir que estiguera informada dels actes que organitzarà la Plataforma per al 25 de novembre”.
La representant de Compromís també ha comentat que “vam preguntar en quina pel cens de vivendes buides propietats de bancs que es va aprovar al plenari de novembre de fa un any. Aquest tema ens sembla especialment important en el moment social que estem vivint, i l’equip de govern ha de tirar-ho endavant”.
Pel que fa a l’acompliment d’altres acords “hem preguntat en comissions informatives per la creació d’itineraris culturals i històrics, que també va ser una proposta nostra aprovada en plenari, així com l’autoavaluació de les polítiques culturals de la ciutat. Dues qüestions adreçades a millorar l’oferta cultural de Castelló i que, malgrat que estan aprovades, el PP sembla no tindre en compte”.
Finalment, Ali Brancal ha afegit que “hem insistit en el fet que les actes de les Juntes i Consells de Districte han de penjar-se en la web municipal, per tal de saber què fa cada òrgans i que es puga fer seguiment dels acords presos. El PP, però, continua amb l’opacitat que el caracteritza i no fa res al respecte”.