Enric Nomdedéu ha deixat clar que “no anem a permetre que ens torne a mal governar el PP, deixarem enrere l’època fosca en la qual ens trobàvem”.

Compromís per Castelló ha convocat per a demà dijous una assemblea extraordinària oberta a tota la ciutadania per valorar els resultats obtinguts en les passades eleccions municipals i per establir també les línies prioritàries de Compromís per Castelló a l’hora de poder formar el futur govern municipal.

El que si és ja clar, és que Compromís per Castelló “en cap cas permetrem que el Partit Popular ens torne a mal governar de nou, hi haurà acord d’esquerres sí o sí per fer fora al PP després de 24 anys, deixarem per fi l’obscura etapa en la qual ens trobàvem”, ha destacat Enric Nomdedéu.

Per a Compromís per Castelló el més important és, tal com ha remarcat el candidat a l’alcaldia, “prioritzar les propostes del nostre programa, perquè darrere d’aquest està el treball i l’esforç que moltes persones han fet en els darrers quatre anys. Perquè el nostre programa és també la nostra aposta per la transparència i la participació i perquè les persones que ens han votat ens han prestat la seua confiança perquè fem realitat les propostes que els hem donat a conéixer en campanya”.

Per últim, Nomdedéu ha volgut aclarir que “no estem disposats a jugar al joc de les cadires, de qui se senta on i qui lidera què, anem a parlar i a dialogar per arribar a un acord que beneficie a la nostra ciutat, però tenim clar que per davant estaran sempre les propostes de programa i el projecte global de la ciutat que la gent reclama. Les urnes han parlat molt clar, la ciutadania de Castelló vol ser partícip d’un viratge en les seues polítiques de govern i eixa serà sempre la nostra prioritat”.