El trinquet municipal de Castelló acull aquest dissabte la segona seminifinal del VII Trofeu Diputació que enfronta a alguns dels millors pilotaris del País Valencià. La primera partida, en categoria juvenil, enfronta a Kevin i Sergio a partir de les 17.00 en les instal·lacions del complex esportiu Sindical i, a continuació, jugaran per un lloc en la final Soro III i Jesús (campions del circuit Bancaixa en 2013) contra Pablo II, Félix, un dels millors mitjers, i Héctor II, un punter de Massamagrell que també ha aconseguit algun trofeu Bancaixa. Kevin, en categoria juvenil, i Pablo II són els dos representants de la província en aquesta segona semifinal.

El regidor d’Esports, Enric Porcar (Compromís), s’ha mostrat convençut que “es veurà una de les millors partides dels últims anys a Castelló” i ha convidat als castellonencs a acudir al trinquet del Sindical per a gaudir de la pilota valenciana. Porcar confia que es consoliden les partides professionals de pilota en el calendari esportiu de la ciutat i ha agraït a la Diputació que haja inclòs el trinquet de Castelló en aquest trofeu. “Que les institucions anem de la mà és la millor manera de promocionar el nostre esport”, ha afirmat el regidor.

Amb l’objectiu d’afavorir l’afluència de pública, l’entrada per a menors de 14 anys i dones serà gratuïta mentre que la resta abonarà 3 euros si compra les entrades de manera anticipada en el Club Pilotari Castelló o en el Patronat d’Esports i 7 euros en taquilla.

El Club Pilotari Castelló treballa amb l’objectiu de promocionar i difondre la pilota valenciana a Castelló i comarques des de tres àmbits: la formació, pilota en el carrer i competició. Dins de l’àmbit de pilota en el carrer, el Club Pilotari Castelló ha anunciat la celebració d’una trobada d’escoles de pilota aprofitant la festival del 9 d’Octubre que se celebrarà en el carrer Gracia i adjacents.