La regidora d’Habitatge, Ali Brancal (Compromís), i el regidor de Benestar Social brinden el suport de Serveis Socials.

La regidora d’Habitatge, Ali Brancal, i el regidor de Benestar Social, José Luis López, i s’han reunit avui amb la veïna del camí Serradal que ahir va evitar el desnonament del seu habitatge, i membres de la Plataforma Antidesnonaments (PAH) per a abordar les possibles solucions a la seua situació. Tots dos regidors han brindat tot el suport de l’Ajuntament i han posat els recursos de Serveis Socials a la seua disposició.

Els regidors Ali Brancal i José Luis López han explicat que l’Ajuntament de Castelló intervindrà davant el jutjat i l’entitat bancària per a aconseguir que se li concedisca la moratòria de dos anys. “L’objectiu principal és aconseguir que es puga acollir a la moratòria de dos anys”, han explicat Brancal i López. L’Ajuntament centrarà els seus esforços en aquesta mediació encara que també cercarà alternatives d’habitatge social en cas que no siga possible.

D’altra banda, les Regidories d’Habitatge i Benestar Social i la PAH han acordat intensificar la col·laboració per a ajudar a famílies que puguen veure’s en una situació similar. “Si millorem la col·laboració i els canals d’informacion entre entitats com la PAH i l’Ajuntament reforçarem la possibilitat d’anticipar-nos a situacions tan greus com aquesta i ajudar a qui més ho necessita”, han afirmat.