Un menjar de germanor ha reunit als voluntaris i voluntàries del programa de protecció escolar per a reconèixer la seua gran labor.  Aquest programa contribueix a millorar la seguretat en entorns educatius i també és una manera de posar en valor les aportacions que fan els nostres majors i el seu compromís amb la societat.

L’equip de govern promou accions de reconeixement amb l’objectiu d’augmentar la valoració social del voluntariat.  Accions com la celebració del Dia del Voluntariat, la participació en campanyes municipals, la cessió d’entrades per a esdeveniments de diferent índole, l’organització d’eixides i excursions, etcètera.  Els 16 voluntaris i voluntàries del programa escolar han permès millorar la seguretat en els entorns escolars de 14 col·legis de la ciutat durant el present curs.

El projecte de voluntariat de protecció escolar sorgeix amb l’objectiu primordial de vincular a la societat en el desenvolupament de tasques que ella mateixa demanda, cobrint amb actes desinteressats les necessitats generades per l’avaluació social.  Es pretén, en línies generals, promocionar el voluntariat i la participació ciutadana entre els nostres majors, fomentant els valors de solidaritat, responsabilitat i progrés i crear espais actius, dinàmics i creatius que promoguen l’ocupació creativa del temps lliure dels nostres majors i redunden en una millora de la seua qualitat de vida.