Aquest matí ha tingut lloc la I Trobada escolar de pilota valenciana en les instal·lacions del Sindical, amb la participació de més de 200 alumnes dels col·legis Carles Selma, Bernat Artola, Castàlia, Tombatossals i Isabel Ferrer. A la jornada han assistit el regidor d’Esports, Enric Porcar, i el coordinador de Pilota Valenciana, Sebastià Giner. La iniciativa ha sigut promoguda pel coordinador de Pilota Valenciana de la Generalitat i ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, el Club Pilotari Castelló i la Federació de Pilota Valenciana. Els alumnes de quart de primària han seguit així promocionant la pràctica d’aquest esport autòcton després d’haver participat també en el programa ‘Pilota a l’Escola’. Així, els xiquets, organitzats en equips mixts de quatre integrants, han pogut jugar les diferents modalitats de ‘raspall’, ‘frontó’, ‘nyago’ i altres adaptades a les pistes de tennis o pádel.