La IV Fira de Teatre Breu de Castelló es desenvoluparà els dies 27, 28, 29 i 30 d’abril i el 4, 5 i 6 de maig.

La Fira de Teatre Breu de Castelló, La Ravalera, celebra la seua IV edició amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló, la Fundació Dávalos-Fletcher, la Universitat Jaume I i d’altres entitats que organitzen durant dos caps de setmana aquest projecte de teatre breu pels carrers del centre de Castelló.

En aquests 7 dies es podran veure cinc peces de microteatre a espais peculiars de Castelló com ho són una barberia vintage, una llibreria solidària, una casa particular, un estudi d’art i l’Ajuntament. Les peces de microteatre, com sempre, han estat creades especialment per a la fira per cinc companyies de les comarques de Castelló: La dona de verd, Cactus Teatre, Al anochecer producciones, Paraules d’aire i Al·legoria Teatre. El preu de cada peça és de 4 euros i es poden veure les cinc peces en un sol dia fent un itinerari que val 15 euros i inclou una consumició als bars Enkuentro, La Galeta Daurada i el Colmado.

Ja es poden comprar els itineraris per anticipat a la Llibreria Babel de Castelló i enguany, també per internet a www.tictactiquet.com. Durant la Fira, les entrades estaran disponibles a la taquilla que hi haurà a la Plaça Major des d’una hora abans de l’inici de les funcions, on també es podran adquirir les entrades per a una sola peça. Les funcions començaran a les 20.00 hores, menys les que tenen lloc en diumenge que seran a partir de les 18.00 hores.