L’Ajuntament ha destinat 86.157 euros per a la posada en marxa d’aquest projecte destinat a millorar l’atenció integral

La ciutat de Castelló compta amb un nou recurs social més amb l’obertura del nou Centre de Dia de la Fundació Síndrome de Down, una instal·lació que compta amb una capacitat de vint places per a proporcionar una atenció integral durant el període diürn a persones amb síndrome de Down i/o discapacitat intel·lectual.

Amb aquest centre, que ha comptat amb una ajuda de l’Ajuntament de 86.157 euros dels 104.445 euros totals del projecte, es dóna resposta a una necessitat per a dotar a la ciutat d’un Centre de Dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i oferir assistència integral, tractament especialitzat, activitats i tot tipus de suport i orientació.

El centre té una capacitat de vint places per a persones amb síndrome de Down i/o discapacitat intel·lectual i reforça els serveis que ofereix la Fundació per a continuar donant resposta a les necessitats de suport de les persones usuàries i les seues famílies. La instal·lació, que es troba en una zona cèntrica de Castelló, disposa de sala per a realitzar activitats de fisioteràpia, teràpia ocupacional i servei d’infermeria, cuina-menjador i sala per a activitats polivalents.

Durant l’acte, la presidenta de la Fundació, Carolina Ballester, ha agraït el treball coordinat entre les administracions ja ha destacat que el nou servei continua la línia a favor de la inclusió que es desenvolupa des de la institució.