Davant la subasta deserta dels Cines Rex, Ignasi Garcia, portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Castelló, ha retret este divendres a Carrasco la seua “inacció i la paràlisi en la que porta l’Ajuntament des del mes de juny”.

En una crítica dirigida a l’actual govern, Garcia ha expressat que “si la senyora Carrasco i el seu govern hagueren estat més diligents en les seves funcions, i si no tinguérem un Ajuntament en estat de paràlisi, podríem haver aprofitat l’oportunitat d’adquirir els cines Rex a un preu segurament raonable, ja que era l’única oferta disponible”.

Compromís reclama que es prenguen les mesures necessàries per a arribar a un acord de cessió amb la SAREB (Societat de Gestió d’Actius procedents de la Reestructuració Bancària) en relació als cines Rex.

Garcia ha subratllat la importància de la gestió pública en aquest assumpte: “Així com considerem que els habitatges han de ser gestionats de manera pública si estan dins d’una entitat creada amb fons públics, la gestió dels cines Rex també ha de ser pública. Aquesta oportunitat ens brinda una manera de consolidar la nostra capitalitat, revitalitzar el nucli de la ciutat, posar les persones al primer pla i reforçar el teixit cultural”