
El Ministeri guardona a Castelló amb la Medalla d’Or dels premis per la Mobilitat Sostenible
L’Ajuntament de Castelló ha sigut premiat pel Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic amb la Medalla d’Or dels Premis Setmana Espanyola de la Mobilitat Sostenible (Premis SEMS) 2019 en la categoria d’ajuntaments de més de 50.000 habitants. El Ministeri ha guardonat a Castelló pel projecte ‘Camins Escolars Segurs i Sostenibles’, tal […]






