El vicealcalde sol·licita una reunió amb la Diputació per a demanar que els tècnics provincials exercisquen en el Consorci de Residus
Ignasi Garcia ha registrat la petició amb la finalitat “d’aconseguir la unitat d’acció dels tres consorcis de la província i la creació de sinergies positives per a la ciutadania El vicealcalde i representant de l’Ajuntament de Castelló en el Consorci C2 de Residus, i al mateix temps president de l’empresa pública Reciplasa, Ignasi Garcia, ha […]






