
Castelló garanteix el bon manteniment de la calefacció als centres per facilitar la ventilació de les aules
El regidor d’Educació, Francesc Mezquita, manté l’ordre d’activar els sistemes de calor a les 6.00 hores La regidoria d’Educació ha informat als centres de què s’ha de garantir la ventilació de les aules com marca el protocol per fer front a la situació sanitària provocada per la Covid-19. Així mateix, l’Ajuntament de Castelló va emetre […]







